Politica de Retur
Perioada de reflecție de 14 zile
În UE aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a produselor achitate. Costul transportului nu se returneaza. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți.
Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor.
Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.
Cum puteți anula o achiziție:
Pentru anularea unei comenzi trebuie anuntat comerciantul in prealabil. Nu este suficient doar să trimiteți produsele înapoi.
Îl puteți informa pe comerciant în momentul în care trimiteți produsele înapoi, de exemplu prin adăugarea unei declarații scrise la produsele pe care le returnați prin poștă sau prin trimiterea unui e-mail ori prin completarea unui formular disponibil pe site-ul comerciantului. Continutul cererii de retur trebuie sa contina numărul comenzii şi produsul pe care doreşti să îl returnezi.
Aveți la dispoziție 14 zile pentru a trimite înapoi produsele.
Ce trebuie sa faci este să împachetezi corespunzător produsul şi să îl predai curierului. După ce coletul ajunge la noi, îl verificăm şi îti returnăm intreaga valoare direct în contul tău bancar. Banii ajung în contul tău în maxim 14 zile lucratoare.
Produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original (pungă, hârtie, cutie) şi să fie insoţite de toate accesoriile cu care au fost livrate. Cutia originală va trebui împachetată intr-o pungă, hârtie sau altă cutie inainte de a fi predată curierului.
Produsele trebuie sa fie nedeteriorate si funcţionale în cazul difuzoarelor şi nebulizatoarelor de aromaterapie, sigilate în cazul uleiurilor esenţiale şi fără urmă de uzură în cazul celorlalte produse din site.
Nerespectarea acestor condiţii, anulează posibilitatea returului sau a rambursului contravalorii produselor.
In cazul returnarii produselor, costul transportului de la client catre societatea noastra revine clientului.
Restituirea banilor se va face în termen de 14 zile de la primirea cererii dumneavoastră de anulare a comenzii. Rambursarea poate întârzia în cazul în care nu s-au primit produsele înapoi.
Mai jos aveti formularul de RETUR
Va informez prin prezenta cu privire la returnarea urmatoarelor produse achizitionate de la societatea dumneavoastra:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Aceste produse au fost comandate la data de:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
avand ordin de comanda …………………………………………………………………………………………………………. si primite la data de:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nume si prenume:
……………………………………………………..
Adresa:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Semnatura (doar pentru formularul pe baza de hartie):
……………………………………
Data:
……………………………......